Engkau yang lembut, lembik sedang ku belai~



Tetiba aku rasa nak citer sal katak yang aku bedah ae tu .Sebab aku xde idea lain nak menghapdett belog nim :p


Plis jangan ada yang termuntah depan blog aku lepas tengok gambar kat bawah ni k .


Sape tak suke katak boleh blah sekarang ! eh-2 , tak yah ah, stay kat cni la eh :p baca je



Cenggini ler gamaknya katak yang aku bedah. Tapi yang tu lagi shumil sebab ada jalur- jalur kat belakang dia. Haha ~


# Memula katak tu aku masukkan lam beaker yang ada chloroform nak bagi dia pengsan. Aku tutup beaker tu ngan tangan selama 10 saat. Then aku nampak dia menggelupur lam beaker uh sebab dia nak kuar. Cian dia *waktu tu mimik muka aku sungguh jahat, har har har*






# Pastu mula la kuar buih putih kat badan dia menunjukkan dia dah nak pitam. Then dia jadi lembik semacam. Sian der kat dia -.-' 



Ouh abang katak sayam, cute lahh. Nak cubit je ase ~ erk !


# Kawan aku yang sesangat friendly ngan vinatam dua alam ni dengan selamba amik katak yang lam beaker uh letak dalam bekas khas untuk eksperimen.





# Kitorang terlentangkan katak yang cute tu, angkat jejauh sume kaki dia, cucuk ngan jarum. 


# Wa ditugaskan menggunting katak tu. Dup dap dup dap kuasa tiga, wa nervous! Terketaq-ketaq tangan wa pegang gunting uh . Bismillah...



# Ok, aku pendekkan entry ni , malas bebenor nak menulisnya, hahakz. Ok, jadi laa macam bawah ni :

  




# Aku amik gunting, buang sume organ dalaman dia. Geram tul rasa! Muka jahat tul masa tu. Haha, tak patut .




# Akhir sekali, jantung dia uh. Perghh aku dah jatuh cinta. Cute dear ! Cam bentuk love gitu. Muahaha. Aku letak jantung dia atas tapak tangan. Still berdegup, i can feel ur heart beat my dear prince frog :D~



# Ok, done ! Dah dah wa dah ngantuk . K baii. 




Info : Jangtung adalah organ yang paling kuat, dats y even aku dah cabut dari tubuh katak tu, still berdegup.


Btw, ada yang muntah ke ? --' 
Ada gak yang spesies geli katak ? Muahaha




Mekaseh kau dah baca hoho. Taknak komen, kau like je. Kalau komen biar bertauliah bro.

30 comments:

  1. seriau tgk!akak fobia dgn katak.heeee..;p

    naseb time men bedah2sem3 kena bedah arnab. what the fuhhhh~~~ lega..haha

    ReplyDelete
  2. Cinta Khadijah :

    ish ish akak. pe kes sampai fobia ?
    ouh haha naseb baek arnab. tapi ok pe katak, cute gtu lorh. muah ! haha

    ReplyDelete
  3. yurkk ... hudoh kakloh :p

    ReplyDelete
  4. budak yang wa tatau nama :

    memang vinatam tu hodoh. kah5 :p

    ReplyDelete
  5. hahaha...comeynyer dyer(uwekz100x)..kamu bunuh katakkkk.ayyooo xthu...hahaha

    ReplyDelete
  6. ctk :

    wahh, wa dah jadi pembunuh laa ~ bangganya rasa :D

    *ouh aim suri mai dier perog , mood tetiba sedih*

    ReplyDelete
  7. hooo.. bestnya!

    <---dulu pnah bedah katak. ngehehehe

    http://bulatmata.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. RinsyaRyc

    Wah ada pengalaman gak ar nim. Hahakz i suke wat menda cenggini. whahaha ~

    ReplyDelete
  9. haha...ade ye bedah2 binatang time skolah skrg ni??? x igt dh akak, time matrik adelah, akak bedah tikos aiihh comey hehe

    ReplyDelete
  10. izzahdegreat :

    a'ah, maybe cigu nk bg pendedahan awal kut. haha xpe i suke i suke ! ouh ye ke? tikus? erk baik katak lagi. haha :D

    ReplyDelete
  11. hello, nice blog you have, i am thinking you might like to exchange link with me so i can visit you everyday if i have my time, if you want to please visit back here and comment on the exchange link section so i know, thanks! http://literasura.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Christian Tadeo :

    yeah thank you ouh k i'll be there soon :D

    ReplyDelete
  13. Eya :

    Lorh, niat untuk blaja la der :D

    ReplyDelete
  14. omg ! saye pengsan mase wat xperiment nie keyh ! haha..
    kegelian tahap melampau ! :p

    ReplyDelete
  15. dah naik meremang blu roma ku. hehehhe

    ReplyDelete
  16. eyryn :

    wkaka, sampai pengsan ye ?
    alah, cian kat abang katak.
    Dia memerlukan kasih sayang gak.
    muahaha :D

    ReplyDelete
  17. Cik Kasih Rahsia :

    Haha, xpe xpe. Nanti dy turun balik punya . kah5 xD

    ReplyDelete
  18. arghhhh fobia dgn katak..
    sbb time sekolah dulu, diorg suke main baling2 katak. dats y laaa fobia..
    pastu yg paling dengki tue. letak dalam kasut bile bdk perempaun masuk library...uhhhhh nostalgia ;)

    ReplyDelete
  19. Bismi Aishah :

    ish3, ape ke jahatnya dorang tu. haha mesti rasa lembik semacam je lam kasut tu en? ahahkz xpe. betul lettuw, leih wat jd kenangan :D

    ReplyDelete
  20. bukan retis :

    ecece , makhluk Allah gak tu.
    Haha dah x ske nak wat cane ~

    ReplyDelete
  21. amni miza :

    yea, aku memang kejam. har har har~ :p kuasa 2 !

    ReplyDelete
  22. hahaha...besh kot disect katak ni...pernah jgk dulu wkt kat matric... :D

    ReplyDelete
  23. Hanih Borhan :

    memang ku akui ianya teramat best. bile la agaknya nak bedah manusia plak nim? muahaha :DD

    ReplyDelete
  24. ee.. tkut nye.. ieyza geli dgn katak..


    tahu x . ieyza tgh makan nie.. mkn bihun tomyam ..pastu nmpk katak kene bedah plak kt blog nie.. adoi.. haha

    ReplyDelete
  25. ieyza afieyna :

    ouh, haha ! sori lalink. wa tatau cane ieyza leih terdatang kat n3 pasal katak tyme makan. Muahaha ~ yummy delicious, rite? xD

    ReplyDelete

Nak kritik, kutuk, bagi kaki, puji, silakan. Nak copy, aku tak relakan.

Muahaha bajet bagus haktuih.