Jawapan terbaik gila kalau kena ngorat



Assalamualaikum.

Pergh gila rindu. Aku sekarang dah bebas hakhak. - Ex SPM bercakap :P

Okay now korang semua, aku nak kongsi menda ni. Di edit daripada pesbud.

Kat dunia ni mesti wujud mamat or minah gatal yang sememangnya nak suruh aku tolong garukan pakai garfu, pisau lipat, kapak and lelain. Ni contoh jawapan terbaik punya okay :P


* * *

Soalan 1 : Hai,apa khabar?


Jawapan 1 : Sihat jew. Hehe awak pulak cane?

Jawapan 2 : Aku ada kanser pangkal rahim. Boleh kau bayarkan kos rawatan tu tak?

Jawapan 3 : Khabar pun tak tau? Kau kena bukak Kamus Dewan Edisi ke-5 ni.

Jawapan 4 : Alhamdulillah. Allah masih lagi memberikan kesihatan fizikal dan rohani saya untuk menentukan mana yang baik dan mana yang buruk. Saya masih lagi mengenal lelaki yang baik dan lelaki yang buruk. Dan saya dapat hidu teknik awak yang lemah untuk mengorat saya ni.







Soalan 2 : Awak,saya nak gambar awak boleh?


Jawapan 1: Hehehe... Nak gambar tu buat apa?

Jawapan 2: Tak boleh. Nanti kau edit gambar aku jadi gambar bogel.

Jawapan 3: Kau nak buatkan pasport untuk aku ya?

Jawapan 4: Astaghfirullah. Lelaki tidak boleh ada gambar perempuan untok simpanan peribadinya selagi ia bukan hak milik sah melalui nikah. Kalau nak sangat gambar saya, datang ke rumah,jumpa dengan mak ayah saya,pinanglah saya. Nanti mereka akan bagi gambar.


* * *


Amacam? Dah pilih jawapan yang terbaik? Haha ingin aku ingatkan ye, jangan mudah menyerah kepada lelaki. Perempuan tu MAHAL ~


Peace yo (Y)



Mekaseh kau dah baca hoho. Taknak komen, kau like je. Kalau komen biar bertauliah bro.

17 comments:

  1. @CekbOlat-bOlat :


    Ni yang mak cek bolat sayang kat cek bolat en. Guuudd~

    ReplyDelete

  2. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

    ReplyDelete
  3. jwpn no 2 memang straight forward habislah..


    p/s : dah lama cuba cari blog ni balik (sbb lupa link blog ni), Alhamdullilah dah jumpa ;)

    ReplyDelete
  4. Miss XYZ :

    Omemang :)
    Ohh ye ke. Wanted ghupenya blog aku ni haha *ntah pape*

    ReplyDelete
  5. mendalam.. terkesima jap.. jawapan number 4 tu memang boleh wat individu tu insaf terus rase nye.. lawak2

    ReplyDelete
  6. Kay :

    Opkoz haha. Yang tu leh masuk list bakal isteri solehah.

    ReplyDelete
  7. Wah bagus2...boleh lah guna nanti..eh lupe..Bulat ni lelaki..

    Episod 5 Blog Budak Bulat dah kuar

    ReplyDelete
  8. Circle :

    Jangan dibuat lupa cenggitu :P

    Okayh awak.

    ReplyDelete
  9. hahaha aku nak gelak jawapan no 2 smashh

    ReplyDelete
  10. @czueka zulaikha :


    smash cenggini pun Dato' Lee Chong Wei tak leh wat ko tau tak haha.

    ReplyDelete
  11. Hahaha.. Ok, yang no 4 tuh terbaik dah sentap :p

    ReplyDelete

Nak kritik, kutuk, bagi kaki, puji, silakan. Nak copy, aku tak relakan.

Muahaha bajet bagus haktuih.