Sentap

Kisah Pertama :
Sepasang suami isteri telah berselisih faham dan tidak bertegur sapa. 
Pada suatu malam si suami telah menulis satu nota.

  " KEJUTKAN SAYA PUKUL 6.30 PAGI "
 ..dan meletakkan nota itu di sisi isterinya yang sedang tidur. 
Keesokan harinya si suami terjaga dari tidur dan mendapati jam di dinding telah menunjukkan pukul 8.00 pagi. 
Didapati di sisinya terdapat satu nota bertulis :

" BANG, BANGUN BANG. DAH PUKUL 6.30 PAGI NI "
Cisss.
Nota cakar ayam : Kut ye pun nak bergaduh, pandai la sikit. Haha hape kelass! 
Bila-bila balas pesan guna pesbud or twitter pulak ye. Haha

 
Kisah Kedua :
Kisah Seorang Anak Dan Bapa

Anak : Ayah, hantu tu wujud ke ?

Ayah : Tak. Hantu mana ada wujud. Ngarut je. 
Anak : Tapi orang gaji kita cakap hantu tu wujud. Macam mana tu ayah?

Ayah : Hah, ye ke? Anakku, baik kamu kemas semua barang kamu cepat !

Anak : Eh, nape plak ayah?

Ayah : Kita mana ade orang gaji !!

Anak : O.o

Nota cakar ayam : Aku rasa bapak dia dah mati. So, budak tu cakap ngan sape? 
Hahaha. Eh jap. Aku rasa budak tu tak lahir lagi la. So? xD
 
Sumber : Pesbud. Edit kasi poyo bak kata Jozan #IniSemuaPoyo :P

Post ni ter'masuk dalam draft dan aku baru jumpa. Fulamakk. No wonder kalau ada komen yang tahun lepas punya ! #Republish
Taknak komen, kau like kat bawah ni pun aku dah berterima kasih :p

Mekaseh kau dah baca hoho. Taknak komen, kau like je. Kalau komen biar bertauliah bro.

9 comments:

  1. Replies
    1. ye? btw aku rasa budak tu kau lah haha :p

      Delete
  2. ok kisah kedua tu agak seram untuk dibaca waktu tengah2 malam macam ni..
    huhu

    ReplyDelete
  3. budak ni kaki lawak ker? erm...

    ReplyDelete
  4. tak tau nak gelak atau nak sentap.. cite first tu memang tulisan dibalas tulisan.. =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau senyap je k haha. penah buat eh :p

      Delete
  5. haha lol ini semua poyo

    ReplyDelete

Nak kritik, kutuk, bagi kaki, puji, silakan. Nak copy, aku tak relakan.

Muahaha bajet bagus haktuih.